niedziela, 25 grudnia 2016

Świąteczna retrospekcja

Przez te wszystkie lata prowadzenia bloga, bywały momenty, że znalazłam czas na świąteczne dekoracje, czy też prezenty dla bliskich. Nie ma to jak powspominać dobre chwile :-)

Na kawałku kanwy wyszyłam choinkę z napisem "Merry Christmas!". Wzór znalazłam w internecie. 
Post pochodzi z 4 grudnia 2013 roku.

 Podstawkę podarowałam cioci z Nowego Sącza, którą będę zawsze ciepło wspominać. Niestety to był ostatni prezent, jaki ode mnie otrzymała 😭
Post pochodzi z 8 listopada 2013 roku.

Świąteczne gwiazdki. Obie wykonane tym samym schematem. Jedna z kordonka, druga z włóczki.
Post pochodzi z 10 listopada 2013 roku.

Kordonkowe gwiazdeczki urzekły mnie bardzo swoją delikatnością. Postanowiłam więc zrobić kilka takich.
Ta pochodzi z 25 listopada 2013 roku. Link do postu.

Śnieżynka powstała podczas inspiracji na gwiazdki. Namoczona w łudze i rozciągnięta szpilkami. Pamiętam jeszcze, jak czekałam na efekt końcowy. Post pochodzi z 25 listopada 2013 roku.

Pomysł na choineczki powstał w momencie, gdy zdałam sobie sprawę, że tak naprawdę nie mam zbyt wielu ozdób świątecznych w pokoju. Postanowiłam więc temu zaradzić. Post pochodzi z 22 grudnia 2013 roku.


Chciałam, żeby bombki były oryginalne i po doświadczeniu z usztywnianiem gwiazdek rzuciłam się na głęboką wodę. W końcu nie było to o wiele trudniejsze od poprzednich robótek. Największym wyzwaniem było czekanie, a w końcu wyciągnięcie baloników z robótek tak, aby ich nie zdeformować. Post pochodzi z 25 grudnia 2013 roku.

 Uszka. To poniekąd również podchodzi pod handmade 😉 Post pochodzi z 25 grudnia 2013 roku.

Przez dłuższy czas siedziałam i dziergałam po kilka śnieżynek z jednego wzoru, w różnych kolorach, a potem następny schemat. I tak powstała cała gromada gwiazdeczkowych śnieżynek. Post z 18 grudnia 2015 roku.

 Przyozdobione drzewka wyżej wymienionymi gwiazdeczkami i bombkami. Post z 23 grudnia 2015 roku.

Cotton ball. Nie do końca jestem z tego zadowolona. Prawdopodobnie zrobiłam za dużą kuleczkę. Kiedyś pewnie jeszcze spróbuję, ale trochę jeszcze czasu minie, zanim się tego podejmę. Post z 29 grudzień 2015 roku.

 Choinkowy komplecik powstał 5 stycznia 2016 roku we współpracy z moim Rico 😘

Tyle odnośnie retrospekcji :-)

Życzę Wam wszystkim udanych, rodzinnych świąt! 🎄🎅🏻🎁🌠

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Polub mnie na Facebook'u :-)