środa, 7 grudnia 2016

Mulinowe sploty 3

Chciałam zrobić coś z muliny, bo potrzebowałam odskoczni od koralików i po prostu mnie natchnęło. A jak poczuję natchnienie, to muszę je szybko łapać i wykorzystać jak najlepiej.
Także tradycyjnie, za pomocą youtube'a odnalazłam tutorial z pasart.pl i postanowiłam go przerobić - z muliną. Tak też się stało. Zatem odpalamy!


Przygotowałam pocięte paski muliny, związałam je i zaczęłam pleść. Myślałam, że nic z tego mi nie wyjdzie. Jednak udało się i naprawdę muszę przyznać, że podoba mi się efekt końcowy 👍🏻😏😋




Do tego serduszko ❤️💛💚💙💜 Plecenie naprawdę mnie zainspirowało i nie wiem, czy jeszcze z w tym roku nie zamówię sznurków, żeby się wdrożyć tę kwestię. Oj kusi 😈😈😈
Daje ono dużo możliwości i niektóre sploty można wykorzystać na włosach...o tym później


Pozdrawiam cieplutko! 😚 ❤💓♥💟

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Polub mnie na Facebook'u :-)