piątek, 9 grudnia 2016

Pomóż innym spędzić lepiej święta ⛄❄🎅🏻🎄

Moi drodzy, zbliża się okres zabiegania przedświątecznego. Niektórzy zaczęli kompletować prezenty, czy składniki dań, inni dopiero planują. Są wśród nas też tacy, którzy z różnych powodów nie będą mieć wesołych świąt.

🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄

W ten szczególny czas nie zapominajmy o drugim człowieku i otwórzmy się na innych.
Cały rok zasuwamy w robocie, niektórzy pracują na kilka etatów, żeby utrzymać rodzinę, dorabiają, żeby mieć lepiej i podnieść komfort życia. Nie każdemu się udaje. Są sytuacje, które podcinają ludziom skrzydła, są nieszczęścia, które ciągną się latami, upokorzenia i inne przykrości.
Największym klejnotem jaki możemy posiadać jest umiejętność wyrzeczenia się jakiejś przyjemności dla drugiego człowieka. 🔹
Jeżeli mi się powodzi, to dlaczego nie miałabym podzielić się swoim szczęściem z drugim człowiekiem? Nawet jeśli jest mi ciężko, jeżeli tylko jestem w stanie, to pomagam.
Kiedyś pomagano mi, teraz pomagam ja. 💞

A Ty? Chcesz pomóc? 💝

Wystarczy niewiele. Tak naprawdę wystarczy sama chęć. 👍

Kochani, pomagajmy innym, bo dobro zawsze wraca.
Dla mnie wystarczy sam uśmiech i radość z tego, że ktoś będzie miał lepsze święta. 🎅🎁⛄❅




🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁


Jak zawsze pozdrawiam cieplutko! 💜💛💚💙❤💓

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Polub mnie na Facebook'u :-)