niedziela, 5 maja 2019

Kolczykowo, wisiorowo, peyotowo i haftowo ✂️

Cześć!
W czasie, kiedy mnie nie było, z lepszym lub gorszym wynikiem pracowałam nad kilkoma projektami. Niestety ostatnio silnie doskwiera mi brak natchnienia do handmade. Dzisiaj, korzystając z weny zaczęłam się rozglądać za gazetą Beading Polska. Po wejściu na stronę doznałam totalnego szoku - wydawanie gazety zostało zawieszone w zeszłym roku! Moje serce pękło na dwie części. Nie pozostało mi nic innego, jak sprawdzić co już mam i nabyć zaległe czasopisma.

Podczas majówki po dokańczałam zalegające i porozpoczynane projekty. Oto one:
Do projektów użyłam:
* koraliki TOHO 11/0
* koraliki TOHO 15/0
* koraliki TOHO Treasure
* nić wędkarska 0,14 "Exclusive Line Gold" firmy York
* sztyfty lub bigle
* zatyczki metalowo-plastikowe

Kolczyki z kocim okiem - podklejone na filcu, 
podszyte delikatnym, zamszowym materiałem; sztyft


 Kolczyki z króliczkiem - wykonane tą samą metodą


Wisior z dużym kaboszonem - podobnie jak wcześniej; 
dodałam 2 okrążenia koralików na filcu wokół kaboszonu, 
a także doszyłam krawatkę zrobioną peyotem 
(koraliki TOHO białe 11/0 i koraliki TOHO niebieskie 15/0) 


Kolczyki czarno-białe 


Kolczyki w kwiaty


Standardowo dawno dawno temu poprzyklejałam do maty filcowej dużo kaboszonów, żebym w wolnej chwili od razu mogła brać się do szycia. Tak więc przyszedł teraz czas - wzięłam się do roboty 😎

Pozdrawiam cieplutko ♥♥♥

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Polub mnie na Facebook'u :-)