niedziela, 3 marca 2019

Wisiory z kaboszonami - beading embroidery i peyote

Artystyczna wena zaatakowała mnie znienacka i nie mogłam się oprzeć. Tak powstały 3 piękne wisiory z kaboszonami 😍


Do wisiora z motylem postanowiłam się pomęczyć i zrobić naszyjnik 😊 Nie przepadam za tym, bo jest to czasochłonne i dużo koralików zżera. Jednak jak szaleć to szaleć. Na jeden się porwałam.



Z tyłu każdy z wisiorów jest podszyty materiałem zamszowym. Obszyłam je dookoła i w ten sposób oprócz tego, że ten materiał był lekko podklejony, to teraz jeszcze jest przyszyty 😏


Fioletowy wisior był pierwszy 😁 Uwielbiam motywy kwiatowe 😍



I na końcu wielokolorowy kaboszon. Kolorystycznie dosyć mocno zaimprowizowany. Ale myślę, że skutecznie 👌



Jak wrażenia? Ja jestem usatysfakcjonowana. Schludnie i pomysłowo, tak jak lubię 😃
Zapraszam do komentowania - z chęcią odpowiem na Wasze pytania 💙

Pozdrawiam ciepło!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Polub mnie na Facebook'u :-)