piątek, 23 grudnia 2016

Ocieplacz na kubek

Mały prezencik dla bliskiej osoby w postaci ocieplacza na kubek. Wykonałam go z zielonej włóczki ściegiem krokodylim. O tym ściegu dowiecie się więcej u Qrkoko. Tam też jest pokazane jak zrobić ocieplacz na 2 sposoby.
Ja dodatkowo przeplotłam przez każdą łuskę czarno-srebrną nitkę. +10 do klimatu świątecznego. Do tego gwiazdeczka z zeszłego roku, którą ostatnio znaleźliśmy. Zawieruszyła się biedulka. Teraz już nigdzie się stąd nie ruszy 😉


Do końców robótki dodałam trochę czerwonej włóczki przerobionej oczkami łańcuszka, żeby mieć to jak związać. Jednak kubek okazał się bardziej okrągły niż się spodziewałam, w związku z czym czasem ocieplacz nieco zjeżdża. No taki kubek niewymiarowy...mogłabym dorobić trochę łusek, jednak moja koncepcja kończy się właśnie na takim efekcie :-) Tam gdzie wędrują łapki, tam ocieplacz 💙
Dzięki za film +Agata Garbowska  😊
Mam nadzieję, że efekt mojej pracy Wam się podoba 😀

Pozdrawiam cieplutko! 🌞🍵☕

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Polub mnie na Facebook'u :-)