piątek, 2 grudnia 2016

Mulinowe sploty 1

Dzisiaj przedstawiam Wam warkoczykowy splot. Bransoletkę zrobiłam zwykłym warkoczem.
Materiały, z których korzystałam, to mulina z firmy Two Birds.
Ucięłam po kilka pasm z danego koloru (40cm 1 nitka), związałam końcówki nitek i ułożyłam je kolorystycznie. Zaplotłam kawałek i wkleiłam jeden koniec do płaskiej końcówki. Po zaciśnięciu, posmarowałam krańce końcówki i kawałek zaplecionych sznurków kropelką, żeby dobrze się trzymało i aby mulina nie wysunęła się z końcówki.


Do tego oczywiście nie mogło zabraknąć chwosta. 😀 Bransoletka jest niezwykle delikatna i lekka.
Jest o wiele lżejsza od koralikowych bransoletek, przez co jest wygodna w trakcie noszenia.


Przy wykończeniu użyłam płaskich końcówek, jak już wcześniej wspominałam. Jednak mają one dosyć małe dziurki na kółeczka, więc musiałam użyć najmniejsze złote kółeczka, jakie miałam. Są dosyć delikatne, dzięki czemu dobrze się z nimi pracuje. Dodają uroku całości 😉
Jak Wam się podoba mój odpowiednik bransoletek zrobionych ze sznurków? 😄

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Polub mnie na Facebook'u :-)