poniedziałek, 25 listopada 2013

Śnieżynka

Moja śnieżynka czekała na usztywnienie i rozciągnięcie jakieś 2 dni. Teraz natomiast prezentuje się - moim zdaniem - bardzo dobrze:

Śnieżynka ze szpilkami
Na rozciągnięcie śnieżynki użyłam 96 szpilek. Trwało to jakieś 25 minut. Później wysuszyłam ją suszarką. 

Śnieżynka
Śnieżynka i szpilki użyte do jej rozciągnięcia
Efekt końcowy
Tym razem zamiast filmu instruktażowego, kierowałam się takim oto schematem zamieszczonym na stronie crochet.pl (zmodyfikowałam go na swoje potrzeby):

Schemat śnieżynki


Dodam od siebie, że na schemacie zabrakło wytłumaczenia co to jest T. Mianowicie takie T, to półsłupek nawijany. Wykonuje się go tak, że w łańcuszku podstawowym nawijamy raz włóczkę i wbijamy się w 3 oczko wstecz. Następnie przeciągamy włóczkę przez 3 pętelki.

Pozdrawiam :-)



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Polub mnie na Facebook'u :-)