wtorek, 5 listopada 2013

Kwiatuszki

Na początek coś prostego.

Szukałam czegoś, co mogłoby mnie zainteresować. Na kanale crochet pl, znalazłam jak zrobić kwiatuszki. Małe, proste kwiatki.

Film obiecywał, że nie jest to trudne do zrobienia. Miałam trochę starej włóczki, więc czemu nie spróbować? Wzięłam się do roboty.

Oto efekty mojej pracy:





Myślę, że skoro "to" w miarę przypomina kwiatki, to nie jest tak źle, jak przypuszczałam. Udało mi się stworzyć małych kosmitów podszywających się pod kwiatki. Zawsze jakiś postęp.
Jednak, skoro jest to mój początek, to przyznam, nie chwaląc się, że jest to mój pierwszy sukces :-)

Zatem cieszcie się razem ze mną :D i oczywiście zapraszam do robienia kwiatków. Instrukcje są pod tym linkiem.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Polub mnie na Facebook'u :-)