niedziela, 10 listopada 2013

Gwiazdka

Mamy dopiero 10 listopada, ale już trzeba pomyśleć o świątecznych akcentach, przynajmniej ja muszę. Później mogę w grudniu nie mieć czasu, bo jest koniec semestru i będzie młyn...

Zatem przedstawiam cudo, które wczoraj wyszło spod mojego szydełka:

Gwiazdka na choinkę

Powstała oczywiście dzięki filmikowi z Ania Crochet pl. Musiałam ją później usztywnić i nastawić.
Okazało się, że usztywnianie odbywa się przy pomocy roztworu cukrowego. Wsypałam do małej miseczki 4 łyżeczki cukru i zalałam je ciepłą wodą. Później, po rozpuszczeniu cukru włożyłam moje cudo do miseczki na 15 minut. Po tym czasie wycisnęłam w dłoni wodę z gwiazdeczki i rozłożyłam ją na ręczniku, po czym szpilkami łapałam ją za pikotki, żeby miała takie ostrzejsze zakończenia, bo spod szydełka bezpośrednio wychodzi raczej kwiatek.

Do wykonania gwiazdki użyłam kremowej kordonki i szydełka firmy TULIP JAPAN, które ma 1,6 mm średnicy. Możecie oczywiście używać mniejszych szydełek, wtedy będziecie mogli sprawniej robić takie rzeczy z kordonek.

Pozdrawiam :-)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Polub mnie na Facebook'u :-)