czwartek, 28 listopada 2013

Serduszkowa pasja 2

Serduszkowej pasji część druga :-)
Po zrobieniu serduszek haftem krzyżykowym, postanowiłam wykonać jeszcze kilka, tak dla wprawy i ozdoby.
Uważam, że są bardzo urocze :-)

1. Czerwone serduszko obszyte różową włóczką
2. Różowe serduszko

3. Zestaw serduszek
4. Serduszko z kordonki
Niebieskie serduszka, to były moje pierwsze robótki, więc troszkę nie wyszły, tak samo jak fioletowe.
Skorzystałam z tego schematu:
5. Schemat pochodzi ze strony kikimora1978.blogspot.com
Wydaje mi się, że skoro zepsułam 3 serduszka, to robiłam coś nie tak jak trzeba.
Opiszę Wam, jak ja to zrobiłam, żeby było symetryczne i wykończone.

Opis wykonania:
1. 5 oczek łańcuszka podstawowego.
2. 1 oczko łańcuszka zwrotnego.
3. Wykonujemy półsłupki zakończone oczkami łańcuszka zwrotnego, aż wyjdzie nam kwadrat.
4. Kończąc kwadrat wykonujemy półsłupki wbijając się w środek boku naszego kwadratu. Wykonujemy 6 takich półsłupków, wbijając się w to samo miejsce.
5. Wykonujemy 1 oczko łańcuszka.
6. Oczkiem ścisłym łączymy nasze półsłupki z końcem boku naszej figury.
7. Oczko łańcuszka.
8. 6 półsłupków w środek boku kwadratu.
9. Później oczkami ścisłymi jedziemy do samego dołu naszego serduszka.
W ten sposób serduszko jest symetryczne i wykończone.

Pozdrawiam i zachęcam do robótek!
Dla samej satysfakcji i ćwiczenia Waszych zdolności manualnych ;-)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Polub mnie na Facebook'u :-)