piątek, 8 listopada 2013

Mini kwiatuszki

Ostatni post na dziś...

Stworzyłam wczoraj trzy malutkie kwiatuszki moim nowym szydełkiem oraz nową, biało-kremową nitką. Wszystkie trzy zostały "w rodzinie", zatem nie miałam ani jednego, żeby móc go tu umieścić. Dzisiaj specjalnie zrobiłam jeden okaz tym samym sposobem.
Zmieniłam proporcje, ale kwiatek jest robiony metodą z crochet pl.

Mianowicie zaczęłam od 15 oczek łańcuszka podstawowego, później zamknęłam go w kółeczko oczkiem ścisłym. Następnie zrobiłam półsłupki owijając nitką łańcuszek podstawowy i po skończeniu półsłupków wbiłam się w początek mojej pracy, po czym zrobiłam 5, a nie 3 oczka łańckuszka. Potem robiłam po 5 półsłupków, a wbijałam się w tą samą dziurkę, pod naszymi pięcioma oczkami łańcuszka. Później łączyłam płatek oczkiem ścisłym, wbijając się między 2 następne nitki, potem kolejne oczko ścisłe pod dwoma niteczkami. Kolejne kroki są takie jak poprzednie. 5 półsłupków itp.
Pracę kończymy oczkiem ścisłym.

Kwiatek z przodu

Kwiatek z tyłu
Kwiatek z boku

Dobranoc! :-)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Polub mnie na Facebook'u :-)