wtorek, 5 listopada 2013

Na dobry początek...

Witam wszystkich serdecznie!

Moja przygoda z szydełkiem rozpoczęła się, kiedy byłam jeszcze dzieckiem. Mama pokazała mi, jak robić podstawowe łańcuszki.
Jednak wiele lat temu, ze swoim słomianym zapałem, szybko się znudziłam, gdy okazało się, że to jest dla mnie za trudne.

Po latach odkryłam, że w internecie jest wiele ciekawych osób, które za pomocą blogów, czy też vlogów pokazują, jak zrobić różne rzeczy za pomocą włóczki i szydełka.
Natknęłam się na crochet pl. Vlogerka pokazuje jak zrobić wspaniałe rzeczy, w bardzo prosty sposób.

Dodatkowo, dawno temu podpatrzyłam jak się robi haft krzyżykowy. Zainteresowało mnie to. Jednakże przez brak doświadczenia i słomiany zapał - zrezygnowałam.


Moja przygoda się dopiero rozpoczęła. Ale co będzie dalej? Tego nie wiem.

Mam jednak nadzieję, że to zainteresowanie nie zniknie i tym razem :) Liczę na to, że te zainteresowania uda mi się rozwinąć.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Polub mnie na Facebook'u :-)