środa, 25 grudnia 2013

Bombki

Szukałam, szukałam...i znalazłam!
Ciekawe schematy na zrobienie bombeczek. Oczywiście są to skany z gazetki, a w gazetce jest złe nazewnictwo. Na szczęście moja grupa szydełkowego wsparcia uświadomiła mi, gdzie wydawnictwo zrobiło błąd przy nazywaniu poszczególnych oznaczeń graficznych.

Użyłam następujących wzorów:
Z tej strony schemat nr 1
Z tej strony nr 1 i 2


A jak prezentują się bombki?

Czekałam, aż wyschnie klej
Gotowe bombeczki, jedna już ozdabia choinkę :-)

Osobiście uważam, że bardzo fajnie mi się udały :-) Przypominają bombki, a zatem jest sukces.
Przy końcówce jednej z robótek zdecydowałam, że zmienię nieco schemat, w związku z czym, dokończyłam po swojemu.

Jeszcze raz - Wesołych Świąt!



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Polub mnie na Facebook'u :-)