poniedziałek, 14 listopada 2016

Zielony komplet - kulkowe kolczyki peyote i sznur turecki z chwostem

Nie raz robiąc zakupy z sklepach internetowych zamawiam koraliki, albo części, które na chwilę obecną nie są mi potrzebne. Chcę w ten sposób pobudzić moją kreatywność, aby pewnego dnia chwycić to coś, z czego w sumie nie wiem jak skorzystać - żeby znaleźć inspirację i stworzyć coś nowego.
W dzisiejszej dobie internetu znalezienie tutoriala, wskazówek, czy inspiracji nie jest zbyt trudne. Wystarczy wpisać nazwę koralików, lub techniki w wyszukiwarce google. Jeszcze lepszym pomysłem jest wpisanie tych pojęć na stronie pinterest. Tam można znaleźć naprawdę wiele ciekawych rzeczy 😉

Odnośnie zakupów, kiedyś, przy jednym z zamówień zaszalałam i zamówiłam 2 paczuszki TOHO Bugle. Nie wiedziałam jak mogę je wykorzystać, ale wiedziałam, że przyjdzie taki dzień, w którym poczuję natchnienie...
No i poczułam 😄
Robiąc sznur turecki, korzystałam ze standardowej techniki. Użyłam tych właśnie koralików zamiast TOHO 8/0. Czyli 3 koraliki TOHO 11/0 Round i 1 koralik TOHO Bugle. Tych drugich użyłam dwa kolory. Okazało się, że znalazłam paczuszkę koralików, które kilka miesięcy temu dostałam od koleżanki 😄 Radość była niezmierna 😉 Do tego oczywiście chwost z kordonka, z którego zrobiłam bransoletkę.
Po skończeniu bransoletki, dorobiłam 2 kolczyki, kulki, które opeyotowałam. I tak o to zaistniał komplecik 😋

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Polub mnie na Facebook'u :-)