piątek, 18 listopada 2016

Różowy sznur turecki z chwostem

W temacie sznurów tureckich - przedstawiam kolejny z serii. Cóż mogę więcej dodać. Był to jeden z pierwszych, w których chciałam trochę odejść od korzystania z koralików zbliżonych do siebie kolorystycznie. Dodałam więc trochę kontrastu, dzięki czemu nie zlewają się w jedno.

Będąc kiedyś w Katowicach i eksplorując miasto znalazłam sklep "Matejko" z artykułami dla plastyków. Potrzebowaliśmy z Krytykiem farb do jego modeli. Poza tym w takich miejscach można znaleźć genialne rzeczy.
Za dobrych czasów prowadzili artykuły do biżuterii. Nie było tego sporo, jednak zawsze coś ciekawego można było znaleźć. To, czego ja zawsze szukałam, to małe buteleczki na koraliki - które są po prostu przesłodkie! No i oczywiście zawieszki. A takich zawieszek nie ma na stronach internetowych. Nie wiem gdzie je zamawiali, ale są dosyć nietypowe. Także będąc w Katowicach - czyli średnio raz na miesiąc - często odwiedzaliśmy ten sklep. Jednak ostatnio przestali sprzedawać takie artykuły, bo było zbyt małe zainteresowanie.
Kiedyś mój Przednarzeczony udał się do Katowic po modele do sklepu modelarskiego. Znajduje się on niedaleko sklepu Matejko, więc przeszedł się i tam i przygotował mi wspaniałą niespodziankę. Dostałam śliczne zawieszki i szklaną buteleczkę z korkiem.


Uwielbiam takie prezenciki! Są po prostu czadowe! 😵
Do tej bransoletki dodałam kwiatuszka, który był jedną z darowanych mi zawieszek 🤗 Jest wyjątkowy!
Także ta bransoletka spoczywała nieukończona, w nocy, na mojej tacce handmade'u, gdy oświeciło mnie, że przed przyklejeniem końcówek można zrobić chwosty 🙂
#Handmade'owyNocnyMaraton

2 komentarze :

Polub mnie na Facebook'u :-)