sobota, 26 listopada 2016

Akcja "miś"

Pod koniec zakupów w sklepie Auchan zauważyliśmy z moim Krytykiem stend z misiami. Były to malutkie pluszaki, które mieszczą się w dłoni. Ja oczywiście dostałam świra na ich punkcie. Zakochałam się w jednym i zaczęłam go tulić, później, podczas niańczenia misia zauważyłam napis na stendzie. Są to misiaczki, których sprzedaż pomaga zwalczać niedożywienie dzieci w Polsce. Kojarzycie akcję "pajacyk"? Więcej o akcji możecie przeczytać tutaj:
Bardzo spodobał mi się misio, bo dostałam go od Krytyka 💜 Musiałam pluszakowi dać coś od siebie, tak więc wydziergałam mu czapeczkę, pomponik do czapeczki i szaliczek 😀
Zrobienie czapeczki nie sprawiło mi większej trudności. Zaczęłam od zrobienia kilku oczek łańcuszka i zamknięciu ich oczkiem ścisłym. Następnie wbijając się w kółeczko robiłam półsłupki. Później półsłupki rozszerzałam wedle uznania. Na koniec 2 rządki w kolorze niebieskim, dla podkreślenia misiowości pluszaka 😄 
Jak zrobić pompon? Nauczyłam się tego na podstawie tego filmiku:


Efekt jest przesłodki! Mam nadzieję, że mój Przemiś Wam się podoba. Ja najbardziej zadowolona jestem z tego, że chociaż trochę mogliśmy pomóc innym ludziom, a w dodatku misio zyskał garderobę i teraz na pewno nie zmarznie 😏😉

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Polub mnie na Facebook'u :-)