piątek, 25 listopada 2016

Turkusowy sznur turecki z chwostem

Turkus i écru, to dwa kolory, które nigdy nie wyjdą z mody.
Odwiedzając moją psiasi, ta zażyczyła sobie bransoletkę w turkusie. Nie mogłam więc zrobić czegoś prostego. Koncepcją był sznur turecki z zawieszką łabądkową. Poza tym mogłam sobie pozwolić na fantazję.


Powstała więc bransoletka turkusowa, ale z chwostem. Tego dziewczyna nie przewidziała. Lubię czasem zaskakiwać 🤗
Bardzo chciałam, żeby całość wyglądała delikatnie i miała w sobie coś z klasyki. Dlatego też mimo mojej potrzeby kontrastowania kolorów, pozwoliłam sobie na koraliki, które odrobinę się zlewają. Sądzę, że to dodaje całości uroku.
Pomysł na chwost narodził się w mojej głowie po godzinie 1, tej pamiętnej, handmade'owej nocy. 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Polub mnie na Facebook'u :-)