poniedziałek, 16 stycznia 2017

Żółty komplet turecki - dawno, dawno temu...

Dawno dawno temu, na początku 2016 roku zrobiłam zdjęcia kompletu wykonanego sznurem tureckim. Zdjęcia się zawieruszyły na komputerze i czekały cały rok na publikację. Wtedy zrobiłam pare sznurów tureckich, np. truskawkowo-jogurtowy komplecik:


Później, idąc tym samym tokiem myślenia zrobiłam komplet, wykonując bransoletkę i kolczyki sznurem koralikowym.


Komplet z kulkami koralikowymi (beaded balls) i bransoletką był jednym z następnych pomysłów.


I w końcu zapomniany przeze mnie komplet. Jakoś w połowie roku doszłam do wniosku, że jestem w jego posiadaniu, a nie znalazłam jego zdjęć na moim profilu "googlowym". Dorobiłam zdjęcie i dodałam je, ale nie napisałam postu (brawo ja 👏). W końcu znalazłam stare zdjęcia przy okazji porządkowania dysku twardego. W końcu dodałam je do albumu i teraz szybciutko piszę post, zanim znów, na kolejny rok umknie mi ten komplecik 🙂
Także przedstawiam Wam pierwsze zdjęcia tego kompetu, które robiłam daaawno temu, bo minął cały rok od tamtego czasu.




Tadam! 😀


Pozdrawiam cieplutko! 💓👄🐻

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Polub mnie na Facebook'u :-)