poniedziałek, 2 stycznia 2017

Porządki + pomysł = wielokolorowe kolczyki

Dawno temu wpadłam na pomysł, żeby resztki koralików zsypywać do jednego pojemniczka. Cały proces trwał dosyć długo, bo jednak musiałam uzbierać więcej koralików, żeby móc coś z nich zrobić. 
Dostałam kiedyś takie mieszane kolory koralików przy zamówieniu w sklepie i to mnie tak zainspirowało, że postanowiłam stworzyć swoje różnokolorowe kompozycje koralików. Są one przypadkowe, po prostu, końcówki kolorów wsypywałam i mieszałam w jednym pojemniczku. 
Miałam krótką fazę na kulki, to zrobiłam kulki 😏


Kulki wewnątrz kolczyka mają ok 16 mm średnicy. Schemat wygląda następująco:
5, 10, 15, 20, 25, 30 x 4, 25, 20, 15, 10, 5
w sumie 270 koralików.
Bardzo trudno było mi dopasować ilość koralików w rzędzie, żeby oplatały idealnie kulkę. Odpowiedni kompromis osiągnęłam dopiero po wielu próbach. Największym problemem było to, że kulki nie są dostatecznie okrągłe, przez co zwykły schemat mógł nie pasować.
Podsumowując, zrobienie czegokolwiek z mieszanych kolorów to jak najbardziej dobry pomysł, bo dzięki temu biżuteria będzie niepowtarzalna. Drugim plusem jest możliwość wykorzystania resztek koralików. Same pozytywy 😊

Pozdrawiam ciepluko! ☕💗😼

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Polub mnie na Facebook'u :-)