piątek, 6 stycznia 2017

Ptaszki w złotej oprawie

Zaczynając przygodę z peyotem uczyłam się na kryształkach rhinnes. Jednak o wiele większą przyjemność sprawia mi praca z kaboszonami. Jest naprawdę wiele opcji w kwestii kaboszonów, bo sklepy prześcigają się w projektach.
Można spotkać się z kaboszonami w formie samych soczewek, 
korallo.pl
lub też soczewek z podklejonym obrazkiem (jak w przypadku tych kolczyków). Są one oczywiście ze szkła.
korallo.pl
Qrkoko pokazała, w jaki sposób można podkleić przezroczyste szklane kaboszony, aby nabrały charakteru.



Kolejnym wariantem są kaboszony z kamieni.
korallo.pl
Zaprezentowane powyżej, to howlit. Są także:
- jaspis
- hematyt
- chalcedon
- ametyst
- piryt
oraz wiele innych.

Kolejna opcja to kaboszony z żywicy.
passionroom.pl
Ten ewidentnie mnie urzekł. Po prostu przepiękny. Oprócz takich cudeniek, można znaleźć kaboszon z żywicy, ale podobny do tych szklanych z obrazkiem:
kadoro.pl
Ostatnim rodzajem kaboszonów, jaki Wam przedstawię są kaboszony niekonwencjonalne, w różnych kształtach. Na przykład w kształcie imbryka:
passionroom.pl
Kwiatuszek w kolorze wrzosu
passionroom.pl
Ptaszek na gałązce w kolorze fioletowym
passionroom.pl
Czy też kamee. Oprócz tych standardowych możemy spotkać się z kameami z pięknymi kwiatami i innymi misternymi ozdobami.
akcesoria.net.pl
akcesoria.net.pl

akcesoria.net.pl
Natknęłam się też na kaboszony wełniane, akrylowe oraz plastikowe, aczkolwiek jeszcze na nich nie pracowałam.
Tyle na temat kaboszonów.

W moje dłonie wpadły kaboszony szklane z ptaszkiem. Są urocze, więc zasługują na specjalną oprawę. Użyłam do nich koralików drobnych (złote) oraz koralików Toho Opaque White. Wszystkie w rozmiarze 11/0. Do zmniejszania obwodu użyłam koralików Toho Opaque White w rozmiarze 15/0.
Pracę zaczęłam od przyklejenia kaboszonów do filcu, a następnie obszyłam je 38 koralikami białymi w rozmiarze 11/0. Następny rządek w złocie, a kolejny w bieli. I tak sobie przeplatałam kolorki.


I taki oto efekt tej mojej robótki. Dodatkowo boki obrobiłam pikotkami z koralików. Zainspirował mnie do tego ten film:


Tyle na dziś.
Oczywiście zapraszam na mojego fanpage'a na facebook'u oraz pozostałe społeczności (kółeczka na początku strony).
Pozdrawiam cieplutko! 🍵🤗💋

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Polub mnie na Facebook'u :-)