środa, 18 stycznia 2017

Kolczyki faworki 🍪🔹

Wiele razy wspominałam o tym, że szukam w różnych miejscach ciekawych inspiracji. I tak też się stało tym razem.
Odwiedziłam stronę pinterest.com, w poszukiwaniu pomysłu na kolczyki. Znalazłam!

Link do tutoriala


Uznałam, że kolczyki wyglądają bombowo, poza tym już dawno chciałam zrobić coś tego typu. No to wzięłam się do roboty!
Metodą prób i błędów doszłam do ostatecznego efektu, jakim są te dwie, poniżej zaprezentowane pary:




Wyglądają cudownie! Można dowolnie eksperymentować z kolorystyką i świetnie się przy tym bawić 😄 Moje pierwsze skojarzenie to: faworki. Trochę w tym prawdy jest, troszkę je przypominają.
W trakcie pracy nie ukrywam, początki były dosyć ciężkie. Gdyby nie to, że do instrukcji dołączone są zdjęcia, to z pewnością bym się poddała, bo w niektórych miejscach instrukcja była dla mnie niezrozumiała. Często zaczynając jakiś nowy projekt, wiele razy pruję go i zaczynam od nowa. Nie ma się co zrażać 😉 Nie docierał do mnie tekst, więc skupiłam się na obrazkach. Takim sposobem wydedukowałam gdzie zrobiłam błąd. Następny kolczyk poszedł mi o wiele łatwiej. Nadal zajmował sporo czasu, mimo to cieszyłam się, że ogarnęłam kolejną rzecz. Teraz mogę śmiało eksperymentować 😃
Z pewnością jeszcze nie raz wrócę do tego schematu w innych kolorkach.
Nie ukrywam, jest to dosyć pracochłonne i koralikożerne, jednak są tego warte 😃
Jedno to pomysł na kształt, a drugie na kolor. Mogą z tego wyjść naprawdę fantastyczne cudeńka 😊
Zapraszam do zabawy. Na pewno nie będziecie się nudzić 😉

Pozdrawiam cieplutko! 🐈🤗☕

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Polub mnie na Facebook'u :-)