poniedziałek, 1 sierpnia 2016

Naszyjnik

Dawno nie robiłam naszyjników, postanowiłam więc zrobić jednokolorowy sztuk jeden. Miałam więcej koralików jednego koloru więc zaszalałam.
Nie ukrywam, że zajęło mi to mnóstwo czasu, bo jednak taki długi sznur robi się naprawdę o wiele dłużej niż zwykłą bransoletkę.
Szukając informacji na temat takich naszyjników, natrafiłam na projekty, gdzie nawleczone koraliki mają długość ok. 20m. Jak ja miałam nawlec do tego projektu ponad 3 metry to myślałam, że wyzionę ducha. Podziwiam za cierpliwość osoby, które robią aż tak ambitne projekty. Ja na pewno też kiedyś taki zrobię, ale potrzebuję po pierwsze weny, a po drugie wystarczająco dużo koralików i pozostałych materiałów.

Dawno naszyjnika nie robiłam, a ten jest uroczy, więc jestem zadowolona :-)




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Polub mnie na Facebook'u :-)