piątek, 3 marca 2017

Worek na bamboszki

Zamówiłam kiedyś 2 rodzaje włóczki na stronie lovelycottons.pl i cały czas leżały czekając, aż się za nie zabiorę. Z jednego zrobiłam kiedyś kosmetyczkę:
 A drugi w kolorze turkusowym czekał cierpliwie, aż przyszedł na niego czas. Postanowiłam zrobić worek na kapcie, żeby nie walały się po całym pokoju. Do włóczki dodałam moje spodenki z pidżamy. Pocięłam je i zrobiłam z nich włóczkę T-shirt yarn. Instrukcja jak zrobić takową:

W trakcie szydełkowania, gdy skończyła mi się jedna włóczka, przeszłam do drugiej. W sumie worek wykonany jest z 3 rodzajów włóczki. 2 z nich to t-shirt yarn, jedna kupiona, druga zrobiona własnoręcznie, a trzeci rodzaj to sznurek.

W trakcie pracy zorientowałam się, że może mi zabraknąć włóczki, więc zaczęłam zwężać. Stąd taki kształt. 😜 Było to dosyć pracochłonne, mimo że szydełkowałam 10 mm szydełkiem. Dorobiłam uszka i tak oto powstał worek 😊

Wisi sobie grzecznie pilnując kapci. Mam teraz większy porządek, bo:

  1. Zużyłam kilka włóczek, które zajmowały mi szuflady.
  2. Kapcie nie walają się po pokoju.


Przykleiłam wieszaczek przyklejkę do szafy i na nim wisi worek z kapciami. Schowany jest za drzwiami, więc estetyka i porządek są zachowane.

Pozdrawiam cieplutko! ✋😙💓

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Polub mnie na Facebook'u :-)