piątek, 24 lutego 2017

Bamboszki na drutach

Witajcie 😊
Kiedyś już pisałam o gazetce, z której przedstawię Wam dzisiaj moją kolejną robótkę:


Tym razem postanowiłam zaszaleć i zrobić baleriny z końcówek włóczki. Dawno temu zrobiłam swój pierwszy komin, ale materiał nie był zbyt miły w noszeniu, więc sprułam go i zaczęłam robić szalik. Schowałam go do szafy i przeleżał kilka lat niedokończony. Ostatnio sprułam go całkowicie i z tej włóczki zrobiłam bamboszki 😉 Oczywiście na drutach.


Do wykonania takowych wykorzystałam nawet technikę warkocza, używając specjalnego druta pomocniczego do warkoczy 😁
Bałam się na początku, że nie zrozumiem schematu i cała robótka znowu zostanie spruta. Jednak przeczytałam kilka razy cały schemat i próbowałam sobie wyobrazić kolejne kroki. I udało się 😋 Mam bamboszki 😆
Jeśli ktoś byłby zainteresowany schematem - proszę o kontakt. Mogę udostępnić schemat 😊

Pozdrawiam cieplutko! 👄💥💗

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Polub mnie na Facebook'u :-)