piątek, 17 lutego 2017

Pingwin z Madagaskaru - Rico


Przed Państwem jedyny i niepowtarzalny....Rico!
Hihi, nie ma to jak mieć fazę na pingwiny 😀 Po długich poszukiwaniach udało mi się znaleźć wzór na tego przystojniaka.
Oto LINK do opisu pingwina.
Na tej stronie znajdziecie również opis pozostałych pingwinów. Oczywiście w języku angielskim.


Nie mogłam darować sobie tego, że nie potrafię ogarnąć jak zrobić takiego przystojniaka. Bardzo mi na tym zależało, bo ja i mój Luby jesteśmy wielkimi fanami tej kreskówki. Cała czwórka to bardzo urocze stworzonka z indywidualnymi i całkowicie odmiennymi charakterami. Luby utożsamia się oczywiście z tym najprzystojniejszym. Tak więc nie poddawałam się w poszukiwaniach. Sama nie potrafiłam wymyślić metody, która dobrze odzwierciedliłaby danego pingwina, tak więc postanowiłam znaleźć coś gotowego.
Skoro kreskówka jest emitowana w wielu krajach Europy i świata, to zapewne ma rzeszę fanów. Co za tym idzie, w grupie fanów na pewno znajdzie się kilka osób, które zajmują się szydełkowaniem. Czasami jest tak, że wytwórnie filmowe tworząc akcesoria, produkują również zestawy do szydełkowania z gotowymi schematami danych postaci. Tak było w przypadku postaci disney'a, które zapakowane w tubę czekały grzecznie w sklepie na nabywcę. Zestaw zawierał materiały i instrukcje potrzebne do wykonania danej postaci.


Pingwin wyszedł przesłodki, a co najważniejsze, niespodzianka się udała 😊 Oczka dokupiłam w pasmanterii i przykleiłam je klejem magic. Trzeba było trochę poczekać, aż klej wyschnie, ale naprawdę warto.


Pracowałam nad tą robótką w sumie 2 dni. Robiłam kolejne części, a na końcu wszystkie ze sobą zszyłam. Miałam pewien problem, bo przedobrzyłam z wypychaniem czarnej części pingwina i trzeba było go otworzyć, żeby zmniejszyć mu brzuszek. Chciałam zbyt dobrze oddać "mięsień piwny" Rico 😆



Rico jest wdzięcznym pingwinkiem i jako prezent bardzo spodobał się nowemu właścicielowi. Pilnuje dzielnie modeli swojego przyjaciela, rozmawiają na różne, życiowe tematy. Jest wesoło 😋
W bliżej nieokreślonej przyszłości zamierzam się zabrać za inne pingwiny, jednak na razie nie wiem kiedy, bo mam inne plany 😉

Pozdrawiam cieplutko! 💕🔥♨

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Polub mnie na Facebook'u :-)