piątek, 10 marca 2017

Włóczkowy przybornik na druty

Lubię mieć porządek wokół siebie, jednak częściej mam artystyczny nieład. Postanowiłam temu zaradzić. Zaczęłam od worka na kapcie:
A teraz idąc dalej tym tokiem myślenia, postanowiłam uporządkować swoje druty. Tak więc szukałam pomysłów na to, jak zrobić przybornik na druty. W końcu mój umysł wykreował w myślach postać takiego oto przybornika.
Zrobiłam dwa kawałki włóczki, jeden brązowy, drugi beżowy. Brąz podwójnym ściągaczem i beż ze ściegiem dżersejowym. Oba połączyłam dziergając beż. "Wdziergałam" ostatni rządek brązowego kawałka w beż i przerobiłam go wyciągając oczka beżu nad brązowe. Przerobiłam jeszcze rządek i później obrobiłam szydełkiem dwa boki. Następnie obróciłam robótkę na lewą stronę i zaczęłam szyć...

... Nie wiedziałam jak zrobić przegródki, więc wymyśliłam swój sposób...
 ...Przeszyłam je włóczką. Użyłam do tego plastikowej igły dziewiarskiej i włóczki w kolorze brązowym. Tak jak widać lewe oczka (wgłębienie) w dżerseju, tak co taką samą ilość oczek szyłam od góry do dołu i na odwrót. Kilka oczek przerwy i następna kolumna.
I tak oto powstał mój własny, ekskluzywny przybornik na druty 😊

Ps. Kilka pierwszych rzędów beżu dziergałam ściegiem francuskim, lub jak niektórzy mówią - karbowanym.

Pozdrawiam cieplutko! 🤗😘🐭

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Polub mnie na Facebook'u :-)