piątek, 15 lipca 2016

Peyotowe serce 3D

W trakcie robienia bransoletek doszłam do wniosku, że chcę się rozwijać i nie poprzestanę jedynie na sznurach koralikowych, bo po prostu nie chcę się nimi znudzić. 
Kiedyś, w trakcie przewijania pinteresta, natknęłam się na zdjęcie serca 3d wykonanego peyotem. Oczywiście to zdjęcie wsiadło mi totalnie na ambicję artystyczną i obiecałam sobie, że kiedyś znajdę czas na to, żeby nauczyć się robić takie serduszko.
No to zaczęłam :-D Znalazłam genialny tutorial na blogu Silver Aguti. Robiłam krok po kroku, używając koralików SeedBeads i o to co mi wyszło:


Zgodnie z instrukcją wypełniłam serduszko pociętą reklamówką, jaką można dostać np. w biedronce na bułki :-D swoją drogą genialny i tani patent.
Za niedługo część druga serduszkowej przygody ;-)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Polub mnie na Facebook'u :-)