poniedziałek, 11 lipca 2016

Peyote ciąg dalszy, czyli kolczyki spod igły 4

Witajcie :-) 
Dzisiaj kolejna część serii. W sumie nie planowałam żadnej serii, no ale jak widać - tak wyszło.
Zatem przedstawiam Wam czerwone kolczyki. Oczywiście środek wykonałam tak samo jak we wzorze kilka postów temu. Chciałam, żeby wyglądały jak ostatnie niebieskie, ale zmieniłam zdanie. Zrobiłam je bardziej na okrągło. A jak? 
A tak, że nie dodałam na koniec wierzchołków składających się z 3-4 koralików pomiędzy każdą 7. 


Ja bardzo często zmieniam zdanie w trakcie projektów, dlatego praktycznie każdy wygląda inaczej na końcu, niż jak planowałam na początku :-) Jednak zdarzają się i takie, które na początku i na końcu prezentują dokładnie to samo :-)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Polub mnie na Facebook'u :-)