poniedziałek, 18 lipca 2016

Peyotowe serce 3D cz. 2

Witajcie :-)
Tak jak ostatnio obiecywałam, dzisiaj spełniam obietnicę. Oto serduszko 3D, tym razem w wersji kolczykowej:


Wzór był prosty. Na dwa okrążenia użyłam koralików jednego koloru, a na następne dwa koralików drugiego koloru. Tym razem użyłam koralików TOHO 11/0.
Ciężko było mi skończyć te kolczyki przez natłok pracy i obowiązków, przez co ten projekt rozbiłam na dwa dni. Tak jak planowałam, zaraz po zaklejeniu końcówki nitki (bardziej po wyschnięciu kleju) założyłam je i pojechałam do pracy.
Niestety wtedy, gdy zrobiłam te kolczyki, na moim dziale była tylko jedna kobitka i sami faceci, w związku z czym zainteresowanie było dosyć małe :-P (co w sumie mnie nie dziwi).
Również i do tego projektu zamierzam jeszcze wrócić. To jednak w późniejszym czasie :-)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Polub mnie na Facebook'u :-)