piątek, 5 maja 2017

Trójkąty ▲▼▲▼

Nie ma to jak godziny spędzone na pintereście. Po prostu zawsze coś mi wpadnie do oka. Mam całą stertę zapisanych zdjęć, które czekają, żeby mnie zainspirować. Dobrze, że istnieją w wymiarze cyfrowym, bo gdyby to miały być fotografie wydrukowane, to jako kupka z pewnością dorównywałyby wysokości co najmniej 13-piętrowego wieżowca. Teraz potrzebowałam czegoś ze ściegiem cegiełkowym, a figury geometryczne są (dosłownie) od wieków na czasie i są obecne w każdej dziedzinie naszego życia. W takim razie trójkąty. W brick stitch...
Trójkąt wychodzący z trójkąta...ciekawa sprawa. To może by tak....zrobić takie kolczyki?


Schemat jest dziecinnie prosty do odczytania, jeśli znamy podstawy ściegu brick stitch. Ja oczywiście zmodyfikowałam wzór, żeby zrobić coś "swojego". Kolor to oczywiście odcienie błękitu 😉💙


Bałam się, że projekt nie będzie zbyt stabilny, ale niepotrzebnie. Wystarczy, że jest tak, jak na zdjęciu, czyli przynajmniej 2, ewentualnie 1 koralik pierwszego rzędu nowego trójkąta musi zaczynać się w ostatnim/przedostatnim rzędzie poprzedniego trójkąta.
Jest moc 👍💪
Na te kolczyki nawet nie robiłam projektu w programie, tylko pojechałam "na żywca" i zrobiłam najpierw jeden kolczyk na podstawie zdjęcia, a później drugi, tak samo jak ten pierwszy.
Nic skomplikowanego. Mogę Wam powiedzieć, że z własnego doświadczenia doskonale widzę, że z każdym kolejnym projektem w tym ściegu czuję się coraz swobodniej, przez co poszerzam swoje możliwości i przesuwam granice 😊 💪

Pozdrawiam cieplutko! 👄

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Polub mnie na Facebook'u :-)