poniedziałek, 31 października 2016

Kolczyki z kryształkiem rivoli 18mm

Przedstawiam Wam mój najnowszy projekt:


Jakiś czas temu udostępniałam Wam tutorial z tymi kolczykami. Dzisiaj zdjęcia :-)
Przyznam, że zawsze, gdy próbuję czegoś nowego, jakiegoś nowego kryształka, czy kaboszonu, to staram się go obrobić jak najprostszą metodą, żeby później móc dać się ponieść wodzy fantazji. Projekt w pierwszej wersji - prosto z nowym elementem, a mianowicie pikotkiem. Przyznam, że bardzo przyjemnie pracowało mi się z tymi kryształkami.

Jedynie na początku ogromny problem sprawiało mi wyliczenie ile konkretnie mam użyć koralików do pierwszego rzędu. Doszłam do tego metodą prób i błędów. Trochę to trwało, jednak nauczyłam się, żeby każdy krok z którym mam problem, albo o czym mam szansę zapomnieć - notuję na karteczkach. Dzięki temu mogę zaplanować tutorial, albo po prostu zrobić jeszcze raz ten sam projekt dla zainteresowanych, lub zmodernizować go zmieniając kolory, czy to koralików, czy też kryształka. Albo dodać coś od siebie, o co sama bym się nie posądzała. ¯\_(ツ)_/¯  
💎💎💎 
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️


 Za niedługo opowiem o moich przygodach z tymi samymi kryształkami, ale w innej wersji ;-)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Polub mnie na Facebook'u :-)