wtorek, 6 września 2016

Bransoletka ukośnikowa

Jak zrobić sznur szydełkowo-koralikowy tradycyjną metodą wiedziałam. Ale że można ukośnie to już nie za bardzo. Coś mi się obiło o uszy i kiedyś, przy poprzednich bransoletkach próbowałam, jednak zawsze było coś nie tak. Otóż doszłam do wniosku, że wcześniej używając kordonka wybrałam po prostu za grubą nić. Do sznura robionego ukośnikiem trzeba czegoś cieńszego, jak np. Talia z firmy Ariadna.

Tak też zrobiłam w przypadku tego kompletu. Zarówno kolczyki jak i bransoletka są zrobione za pomocą nici Talia. Użyłam też mniejszego szydełka (0.8) i nie ukrywam, efekt wyszedł w końcu taki, jaki pragnęłam od zawsze uzyskać.
Dzięki temu, że uczę się na własnych błędach mogę wyciągać wnioski. Dodatkowo przez to z pewnością nie zapomnę, dlaczego tyle prób spełzło na niczym. Grubość nici i rozmiar szydełka. Podstawa.
Mam nadzieję, że komplecik się podoba ;-)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Polub mnie na Facebook'u :-)