poniedziałek, 11 maja 2015

Bransoletkowy szał :-)

Miałam przez ostatnie dwa dni trochę czasu, więc zaczęłam robić bransoletkę dla koleżanki :-)
Jej wyborem był kolor ecru. Z racji, że raczej nie mam w zwyczaju robić bransoletek jednokolorowych, a dodatkowo miałam mało koralików z tym kolorem, postanowiłam zrobić cieniowaną bransoletkę.
Dobrałam podobny perłowy kolor i zrobiłam wzór na cieniowaną bransoletkę :-)

Oto moja praca:





Dodatkowo zainspirowałam się prezentem od mojego Wybranka, który otrzymałam jakiś czas temu. Dostałam piękną, prostą bransoletkę na rzemyku z serduszkiem zawieszką. Postanowiłam wykorzystać rzemyczki, które mam i zrobiłam bransoletkę z zawieszkami. Z tym, że nie ograniczyłam się do tylko jednej zawieszki ;-)

Oto moja debiutancka bransoletka:




Mam nadzieję, że Wam się podoba :-) nie obrażę się, jeśli zostawicie swoją opinię w postaci komentarza :-)

Pozdrawiam :-)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Polub mnie na Facebook'u :-)