sobota, 23 maja 2015

Rzemykowo

Moje koleżanki zainteresowały się rzemyczkowymi bransoletkami, więc zrobiłam kilka sztuk :-)
Szczerze mówiąc, mnie też wciągnęło to zajęcie. Nie raz przez te bransoletki spóźniłabym się na autobus do pracy :-D Na szczęście, w miarę szybko biegam, więc nie doszło do takiej sytuacji.

Wracając, oto moje rzemyczkowe bransoletki:

Bransoletka na specjalne zamówienie z koniczynką :-)








Gwiazdeczka cieszyła się zainteresowaniem i od razu znalazła nową właścicielkę :-)






Mam nadzieję, że Wam się podobają :-) bo ja jestem nimi bardzo zauroczona. Prostota i delikatność nadają im eleganckiego wyglądu. Kolory rzemyczków dopasowują się bez problemu do codziennej garderoby, a zawieszki dodają smaku do całego kompletu :-)

Jeżeli ktoś byłby zainteresowany, serdecznie zapraszam. Posiadam sporą kolekcję zawieszek oraz rzemyczków, więc myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie. Jeżeli ktoś coś - proszę zostawić komentarz, lub napisać do mnie :-) (adres w zakłdace "Kontakt")

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Polub mnie na Facebook'u :-)