poniedziałek, 9 marca 2015

Niebieska gąsieniczka

Z racji, że lubię eksperymentować, chciałam spróbować czegoś nowego. To, co mnie już od jakiegoś czasu interesowało, to gąsieniczka. Szukałam jakiś czas tutoriali, opisów, czegokolwiek, co byłoby w stanie wyjaśnić mi w prosty sposób, jak mogę zrobić taką bransoletkę.
Wtedy natknęłam się na bloga ModLiszki orpinkton.blogspot.com. Tam autorka dokładnie wyjaśnia, jak wykonać taką bransoletkę. Pozwolę sobie przytoczyć najważniejszy fragment jej wpisu - zarówno dla siebie na przyszłość, jak i dla mnie :-)

"DLA ZAINTERESOWANYCH, JAK SIĘ ROBI TAKIE BRANSOLETKI TO,WYGLĄDA TO TAK:

NAWLEKAMY NA KORDONEK LUB NIĆ NASTĘPUJĄCE SEKWENCJE NA 6 KORALIKÓW :

BRANSOLETKA JEDNOKOLOROWA: 1A 2a 1A 9a
BRANSOLETKA DWUKOLOROWA: 1A 2b 1A 3a 3b 3a 

GDZIE:  A-TO WIĘKSZY KORALIK, NP : TOHO ROUND 8
                        a i b - TO MNIEJSZY KORALIK, NP: TOHO ROUND 11
A i a  TO NA PRZYKŁAD BIAŁY KOLOR,  b CZARNY  
SZYDEŁKOWAĆ TAK JAK SZNURY SZYDEŁKOWO-KORALIKOWE, OCZKAMI ŚCISŁYMI.
DZIĘKI TYM WIĘKSZYM KORALIKOM, BRANSOLETKA UKŁADA SIĘ NA PŁASKO. "

Fragment pochodzi z notki znajdującej się pod tym adresem.

Opis prosto pokazuje, jak możemy poradzić sobie z tym rodzajem bransoletki. Ja chciałam podjąć to wyzwanie, więc zaczęłam od wyboru kolorów. Wzięłam dwa niebieskie. Mniejsze są w pełnym kolorze, a większe w kolorze transparent.
Oto moja bransoletka "gąsieniczkowa":


Jestem zadowolona z rezultatów :-)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Polub mnie na Facebook'u :-)