środa, 4 grudnia 2013

Poprawki

Pewne rzeczy nie dawały mi spokoju i postanowiłam, że postaram się je naprawić.
Zrobiłam kiedyś dla mamy doniczkę, która miała być futerałem na telefon. Wiedziałam, co zrobiłam nie tak i sprułam całą robótkę. Zrobiłam ją od zera z tej samej włóczki, ale kwiatuszka dorobiłam z innej włóczki :-)
Oto efekt:
1. Poprawiony pokrowiec
2. Poprawiony pokrowiec
3. Poprawiony pokrowiec
4. Poprawiony pokrowiec

Oprócz tego poprawiłam kapcie. Doszłam do wniosku, że szkoda mi ich i nie chcę, żeby się szybko popsuły. Zatem doszyłam jako podeszwy - wkładki do butów :-)

5. Poprawiony kapeć z podeszwą

A tak wyglądają kapcie zestawione z futerałem (prawie jak komplet :-) ):

6. Kapcie z pokrowcem
Mam nadzieję, że Wam się podobają wyniki mojej pracy.
Wszelkie uwagi i opinie proszę umieszczać w komentarzach. :-)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Polub mnie na Facebook'u :-)