poniedziałek, 24 kwietnia 2017

Ice cream 🍦🍦🍦

Zaczyna się cieplejszy okres w tym roku, więc mój organizm zaczął podsuwać mi chęć zjedzenia lodów. Jedząc, zdałam sobie sprawę, że chciałabym mieć lody przy sobie zawsze. To szczęście wywołane nagłym uwolnieniem endorfin zmniejsza się w trakcie trawienia tego wspaniałego deseru.
Jak zatrzymać przy sobie wspomnienie tych radosnych, beztroskich chwil?
I wtedy mnie właśnie oświeciło...Przecież można zrobić kolczyki! 

🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦

Troszkę popracowałam w programie i wymyśliłam taki wzór:


Oczywiście zaraz tchnęłam w niego życie i oto, co powstało...


Pysznościowe rożki! Z posypką czekoladową i z wisienką, albo truskawką. A co. Jak szaleć, to na całego 😋 Praca z tym wzorem sprawiła mi dużo przyjemności. Serdecznie polecam! Udostępniam Wam wzór, abyście mogli samodzielnie zmierzyć się z nim. 
Oczywiście jeżeli ktoś skorzysta, to mam nadzieję, że pochwali się zdjęciem pracy w komentarzu 😉

💬💬💬💬💬💬💬💬💬

Pozdrawiam cieplutko! 💋

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Polub mnie na Facebook'u :-)