piątek, 28 kwietnia 2017

Cupcake 🍪🍰🍪🍰

Jak już jesteśmy w temacie jedzenia...kolejna przesłodka kwestia to babeczki, tzw. cupcakes, czyli amerykańskie ciasteczka podawane w foremkach. Są bardzo popularne w Ameryce. Znalazłam w internecie informację, że w Krakowie i Warszawie jest otwartych kilka lokali, w których możemy zamówić takie amerykańskie "kapkejki" 😁




Myślę, że jeśli tylko będę mieć okazję, to wdzieję swoje kolczyki i ruszę w ciasteczkowe tango.
Dodam jeszcze, iż ogromnie ubolewam nad brakiem cupcakes w emoji...może programiści dorobią taką emotkę?...Ja dorobiłam kolczyki 😉

Przedstawiam Wam wzór, zaprojektowany przeze mnie (oczywiście brick stitch) :


A tak prezentują się kolczyki z tego wzoru:


Niesamowicie pyszna zabawa 😋 Serdecznie polecam! Wzór bardzo prosty, a efekt oszałamiający. Z pewnością wszyscy będą się oglądać za kobietami z takimi pysznościami w uszach. Bo w końcu my, kobiety, jesteśmy słodkie, prawda? A z takimi kolczykami to po prostu sam lukier! 😁
Nie ma to jak porcja solidnego ciastka 🍰
Jeżeli zrobicie swoje kolczykowe cupcakes, to podzielcie się zdjęciami w komentarzach!

Pozdrawiam cieplutko! 💋

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Polub mnie na Facebook'u :-)