piątek, 7 października 2016

Peyotowe kulki koralikowe

Czasami potrzebuję chwili, czasami rzeczy, która ma kolory inspirujące moje gałki oczne.
Teraz podstawą do inspiracji była wielmożna Qrkoko. Dodała tutorial jak zrobić kulki koralikowe metodą peyotu. Oczywiście jestem totalnie zakochana. No to co, bierzemy koraliki, nić, igłę i jedziemy. Tutorial odpalony. Początki nawet nie były takie trudne.

Pierwsze kulki tego typu zrobiłam z Weraph i szczerze, wtedy to była dla mnie czarna magia. Weronika pokazała, że można zrobić 2 połówki osobno i je zszyć. Tutaj mamy banalną wręcz metodę krok po kroku. I wszystko od razu szyte w całości. I to rozumiem :-)
Blogerka pokazała nam w tutorialu 2 wzory, spiralka i kropki. Oba świetne :-D
A o to rezultaty mojej "współpracy" z Qrkoko:
Spiralki




Kropeczki



Kwestia genialna i jak najbardziej warta uwagi. W banalny sposób można zrobić naprawdę przyjemne kolczyki :-) Wszystko jest kwestią czasu i wprawy. Naprawdę nie trzeba być super geniuszem, żeby to ogarnąć. Trochę wolnego czasu, koraliki, dobra nić monofilowa, igła i inicjatywa ;-)

2 komentarze :

  1. Świetne prace, bo świetny uczeń :D Bardzo się cieszę, że mój tutorial mógł pomóc w stworzeniu takich cudów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj przestań :"> czekaj, aż się dorwę do reszty tutoriali...:-D

      Usuń

Polub mnie na Facebook'u :-)