czwartek, 18 września 2014

Kolczyki kordonkowe

Witajcie :-)
Ostatnio przeglądając youtube'a natknęłam się na pewien film. Natykałam się na niego kilka razy, aż w końcu postanowiłam go obejrzeć i wziąć się do roboty. Film jest autorstwa TheMagikArt, a tutaj macie link do filmu: link , a tutaj film:


Zrobiłam dwie pary kolczyków. Najpierw oczywiście te, które są opisane w powyższym filmie.


Oto one:

 
Następnie jednak zainteresowały mnie rozetki. Wiem, to dosyć nietypowe, ale efekt jest fantastyczny :-)
Robiąc rozetkowe kolczyki zastosowałam technikę dodawania bigla z filmu od TheMagikArt, a film z którego z korzystałam znajduje się poniżej i jest autorstwa Ania Crochet pl

Robótka jest naprawdę bardzo prosta, z tym, że nieco pracochłonna. Ale naprawdę warto. Jedna rozetka zajmuje tak ok 30-40 minut, więc więcej niż pierwsze kolczyki.

Oto moje kolczykowe rozetki:


Dla porównania obie pary razem:



Co o tym sądzicie? :-)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Polub mnie na Facebook'u :-)