niedziela, 7 września 2014

Bransoletka z koralików TOHO - grupa krwi

Witajcie!
Moja koleżanka poprosiła mnie, o wykonanie dosyć nietypowej bransoletki. Chciała, by znajdowała się na niej jej własna grupa krwi.
Żeby efekt był lepszy i napis bardziej widoczny, włożyłam w to nieco więcej czasu i zamiast standardowej średnicy 6 koralików, zrobiłam średnicę z 7 koralików :-)
Kolory i ogólny pomysł należą do tej pomysłowej i uzdolnionej artystycznie dziewczyny :-) natomiast szczegóły dopracowałam ja, no i wykonałam całość.
Oto ona:
RH+0
RH+0
Zawieszka "hand made"

Mam nadzieję, że Wam się podoba :-)
sądzę, że wygląda zdecydowanie lepiej, niż moje pierwsze bransoletki. Staram się cały czas udoskonalać swoje rozwiązania.

Pozdrawiam!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Polub mnie na Facebook'u :-)