wtorek, 27 maja 2014

Sznur koralikowy - tęcza - kolekcja Rose

Dzisiaj udało mi się ukończyć pierwszą bransoletkę z kolekcji Rose.
Szkice zostały wykonane przez mojego projektanta, który wspiera mnie pomysłami i inspiracjami.
Oto tęczowa bransoletka:

Tęczowa bransoletka
Tęczowa bransoletka
Tęczowa bransoletka
Tęczowa bransoletka


Jestem zaszokowana wyglądem tejże bransoletki. Jest szałowa! Na początku sceptycznie podchodziłam do tego konkretnego wzoru, ale muszę stwierdzić - efekt przeszedł moje najśmielsze oczekiwania.


Jeśli jesteście zainteresowani nabyciem bransoletki, możecie się kontaktować ze mną przez adres umieszczony na blogu, lub napisać w komentarzu, a także możecie odwiedzić tę stronę i tam poprzez formularz zostawić mi wiadomość :-)
Możecie również zamówić ją, zostawiając komentarz na stronie "Mini Sklepu".

Pozdrawiam :-)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Polub mnie na Facebook'u :-)