sobota, 17 maja 2014

Sznur koralikowy (4)

Tym razem na specjalne zamówienie wykonałam bransoletkę na rękę i bransoletkę na nogę.
Z racji, że w bransoletce na nogę schnie jeszcze klej, na razie zamieszczam zdjęcia tej na rękę.

Oto ona:

Bransoletka na rękę

Bransoletka na rękę




Jest to ten sam wzór, co w bransoletce na sprzedaż koloru niebiesko-fioletowego. Można dostrzec na bransoletce kółka z kropeczkami w środku w kolorze różowym, oraz wrzosowe tło. Dodatkowo do bransoletki dopięłam łabądki :-)
Kolory pasują idealnie do siebie, a także do naszyjnika, pod który je dobierałam :-)

A tutaj jeszcze bransoletka na nogę:

Bransoletka na nogę

Bransoletka na nogę



Mam nadzieję, że Wam się podobają moje "wyroby", jeśli tak to można nazwać.
Jeśli macie jakieś pytania, czy chcecie zamówić bransoletki lub coś innego - piszcie w komentarzach, albo na maila.

Pozdrawiam! :-)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Polub mnie na Facebook'u :-)