sobota, 25 stycznia 2014

⌠⌠⌠ Poprawiony futerał na szydełka ⌠⌠⌠

Witajcie :-)

Postanowiłam posłuchać rady mojego Krytyka i zapaliłam się do podszycia od wewnątrz mojego futerału.

Jednakże nie wiedziałam jak się to tego mam zabrać...Ale od czego jest grupa szydełkowa? :-) Zadałam więc członkom tejże grupy pytanie, jak mogłabym sobie poradzić z takim problemem, po czym dostałam rzetelne odpowiedzi, które ułatwiły mi pracę.

Oczywiście z racji, że pierwszy raz szyłam materiał do robótki szydełkowej, efekt nie jest powalający (chociaż w pewien sposób jest - ale raczej nie pozytywny :-) ).


Oto wynik:




Wiem, że nie wygląda to cudownie, profesjonalnie, ani nawet ładnie. Jednakże ja jestem zadowolona :-) Teraz wiem, że wybrałam zdecydowanie zły kolor nici...no ale przecież uczymy się na błędach :-)


Specjalne podziękowania składam Pani Elżbiecie Baranowskiej oraz Pani Aleksandrze Szymanowskiej za dobre rady :-)

Pozdrawiam :-)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Polub mnie na Facebook'u :-)