niedziela, 26 stycznia 2014

Futerał na smartphone XPERIA L

Witajcie :-)
Wczoraj postanowiłam zrobić ciepłe wdzianko mojej Xperii. Zauważyłam, że telefonik troszkę świruje, jak jest mu za zimno...zatem przyda mu się cieplutkie, ale i gustowne ubranko :-)

Długo zastanawiałam się jak by tu zrobić ten futerał. Zrobiłam już jeden, w który telefon wsuwa się pionowo w dół. Teraz przyszedł czas na futerał, do którego telefon wsuniemy bokiem :-)

Oto on:







Zrobiłam go robiąc jedynie półsłupki. Tę rączkę, która łapie guziczek z kwiatuszkiem zrobiłam w ten sposób, że zaczęłam od 12 oczek łańcuszka (do punktu początkowego rączki przeszłam oczkami ścisłymi), potem półsłupki i oczkami ścisłymi złapałam w sumie bodajże 3 pętelki - żeby wyglądała jak cylinder.

Mam nadzieję, że Wam się podoba :-)

Mnie podoba się bardzo! :-) Nareszcie telefonik wygląda przyzwoicie. A czy sprawdzi się to w praktyce, to się okaże.

Pozdrawiam! :-)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Polub mnie na Facebook'u :-)