poniedziałek, 19 lutego 2018

Komplet komin+czapka🧣👒

Witajcie! Będąc kiedyś u mojej Abigail, dostałam w prezencie piękną włóczkę w kolorze beżowo-brązowym. Postanowiłam zrobić z niej użytek i nauczyłam się podczas pracy wzoru "plaster miodu". Zrobiłam komplet dla mojej młodszej siostry 😁 Chciałam, żeby miała coś ode mnie.


Nad kompletem pracowałam 2 tygodnie - tradycyjnie z doskoku. Ale udało mi się zrobić komin i czapkę, więc jestem bardzo zadowolona 😊
Komin wykonałam wzorem plastra miodu, natomiast czapkę - polem ryżowym. Na początku w kominie doszłam do pewnego momentu, gdy zdecydowałam, że po 3 pomyłkach spruję wszystko. Zaczęłam od nowa.  Chciałam, żeby był zrobiony jak najlepiej.


I teraz dziewczynka ma ciepło i stylowo pod szyją 😁 A na główkę czapeczka z pomponikiem.



Cały komplet jest wykonany z tej samej włóczki. Pompon też. Dobrze mi się na niej pracowało, jednak jest bardzo chuda, więc trzeba przerobić o wiele więcej oczek, żeby wykonać pracę.



Zarówno ja, jak i siostra jesteśmy zadowolone 😉 Ona nie zmarznie i dzielnie nosi komplet ode mnie, a ja jestem usatysfakcjonowana, że dałam jej coś od siebie 😄

Pozdrawiam cieplutko! 💜💛💚

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Polub mnie na Facebook'u :-)