poniedziałek, 1 maja 2017

Emoji 🙂🙂🙂

Jeśli chodzi o tak zwane emoji, to możemy kupić dosłownie wszystko z tymi sławnymi emotkami. Ciuchy, poduszki, zapachy do samochodów, a nawet babeczki. Postanowiłam dodać coś od siebie i zrobiłam wzór na emoji! Można oczywiście dowolnie komponować wzór, żeby stworzyć różne emotki.
Jeśli te dobrze się przyjmą, to z pewnością powrócę do tematu i zrobię też inne buźki 😉
Oto wynik mojej pracy:


Nie lubię mainstreamowych rzeczy, a emoji zdecydowanie do nich należą. Ale nie ukrywam, że temat tych sławnych emotek jest ze mną codziennie, w wielu czynnościach obecny. Czy piszę ze znajomymi na Facebooku, czy w SMS-ach, czy przeglądam internet, lub nawet podczas oglądania filmików na YouTube (nie raz w pokojach youtuberów mignęły poduszki z emoji), a nawet podczas pisania postów 😉. To sprawiło, że bardzo chciałam zrobić takie kolczyki, no po prostu nie mogłam się powstrzymać 😀
No i mam 😆

Pozdrawiam cieplutko! 💋

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Polub mnie na Facebook'u :-)