wtorek, 12 września 2017

✏️✏️✏️ Piórniczek handmade ✏️✏️✏️

Po urlopie rozleniwiłam się artystycznie. Stwierdziłam, że moja kreatywna półkula musi odpocząć, więc dałam sobie na jakiś czas spokój z robótkami ręcznymi. Później, kiedy już coś mnie natchnęło, do jednych kolczyków podchodziłam tysiąc razy, a z każdym kolejnym coraz bardziej zniechęcona...
Przed urlopem zapisałam się na studia! Tak 😃 będę studiować logistykę! I bardzo się z tego powodu cieszę, ponieważ lubię się rozwijać i uczyć.
Skoro zapisałam się do szkoły, to trzeba wykorzystać resztkę wolnego czasu na coś pożytecznego.
Tak więc postanowiłam, że własnoręcznie uszyję piórnik - bez pomocy maszyny do szycia (której nie mam).


Powstał w ten oto sposób piórniczek, który będę dzielnie ze sobą wozić na studia 😉
Zaczęłam już kurs z matematyki wprowadzający w świat kierunków ścisłych i tam też zabieram ze sobą mojego handmade'owego przyjaciela 😊

Materiał na zewnątrz piórnika + zamek zakupiłam w sklepie KiwikaBaby. Mają duży wybór pięknych materiałów. Nie mogę się doczekać, aż znowu zawitam w tym sklepie! 😄
Do środka wszyłam kawałek mojej chusty, którą przeznaczyłam na handmade'owe robótki.

Dzięki temu będę mieć pamiątkę z początku studiów. Kiedyś będę sobie ten piórniczek ciepło wspominać 😉



Kto wie, może kiedyś jeszcze natchnie mnie na piórniczek, albo któraś z koleżanek zażyczy sobie takowy. Ja jestem jak najbardziej otwarta na takie propozycje i z chęcią coś uszyję 😃

Do wykonania takiego piórnika serdecznie polecam tutorial pani Joanny Krzak z bloga LolaJoo. Można wszystko szyć zarówno maszyną do szycia, jak i ręcznie. Powiem szczerze, że szycie ręczne nie sprawiło mi zbyt wiele trudności. Bardzo pomocne przy nim były:

- linijka
- długopis
- nożyczki
- szpilki z główką
- dużo cierpliwości

Efekt jest naprawdę dobry, bo szycie wygląda bardzo równo (jak na szycie ręką!), tak więc jestem bardzo zadowolona z pracy.
Serdecznie zapraszam do korzystania z tutoriala pani Joanny! Pochwalcie się swoimi pracami 😃

Pozdrawiam cieplutko! 😘💓

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Polub mnie na Facebook'u :-)