poniedziałek, 27 czerwca 2016

Bransoletka w kwiotki

Ostatnio zamówiłam koraliki, a z racji, że moje mieszkanie robi się coraz bardziej ciasne i powoli brakuje mi miejsca na nie, muszę coś z nimi zrobić. Tak więc szukam natchnienia, projektuję i tworzę :-)
Staram się robić codziennie coś nowego, a przynajmniej na te mniejsze projekty poświęcam maksymalnie dwa dni, żeby zaraz zacząć coś nowego.
Dzisiaj prezentuję Wam kwiatową bransoletkę mojego projektu. 

Znając życie w internecie jest wiele podobnych projektów, jednak ten wymyśliłam sama. Koraliki, które użyłam, to oczywiście TOHO :-) Jedne są transparentne, drugie transparentne z kolorem inside, a ostatnie błyszczące pełne, bodajże opaque. Wszystkie koraliki klasycznie w rozmiarze 11/0.


A do tego jedna z najnowszych zawieszek - kwiotek :-)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Polub mnie na Facebook'u :-)